FIA preventivno-izobraževalna akcija »Stay Bright«

AMZS se je z izvajanjem mednarodne kampanje pod okriljem mednarodne avtomobilistične zveze FIA pridružil nacionalni preventivni akciji za večjo varnost in vidnost pešcev. 

Naslov kampanje je »Stay Bright« ali v prevodu »Ostani viden«. V preventivni akciji so sodelovali avto-moto klubi iz 15 držav, članic FIA (Francija, Velika Britanija, Italija, Portugalska, Slovaška, Danska, Latvija, Belgija, Češka, Norveška, Azerbajdžan, Nigerija, Madžarska, Bolgarija in Slovenija).

Namen kampanje je bil v jesensko-zimskem času, ko so dnevi krajši, izboljšati vidnost najmlajših udeležencev v prometu. Ciljna skupina so bili otroci, stari med 8 in 12 let, v aktivnosti pa so bili vključeni tudi vrtčevski otroci, dijaki in seniorji. 


AMZS je med akcijo razdelil 4.000 odsevnih nalepk in 4.000 odsevnih obeskov Stay Bright.

AMZS ima v ponudbi tudi odsevni paketek, ki vsebuje vse, kar otrok potrebuje, da bo viden na poti v šolo, iz nje in med igro na prostem.

Ostani viden

Oglasna sporočila