FIA preventivno-izobraževalna akcija »Stay Bright«
AMZS se je z izvajanjem mednarodne kampanje pod okriljem mednarodne avtomobilistične zveze FIA pridružil nacionalni preventivni akciji za večjo varnost in vidnost pešcev.
Naslov kampanje je »Stay Bright« ali v prevodu »Ostani viden«. V preventivni akciji so sodelovali avto-moto klubi iz 15 držav, članic FIA (Francija, Velika Britanija, Italija, Portugalska, Slovaška, Danska, Latvija, Belgija, Češka, Norveška, Azerbajdžan, Nigerija, Madžarska, Bolgarija in Slovenija).
Namen kampanje je bil v jesensko-zimskem času, ko so dnevi krajši, izboljšati vidnost najmlajših udeležencev v prometu. Ciljna skupina so bili otroci, stari med 8 in 12 let, v aktivnosti pa so bili vključeni tudi vrtčevski otroci, dijaki in seniorji.
AMZS je med akcijo razdelil 4.000 odsevnih nalepk in 4.000 odsevnih obeskov Stay Bright.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Spletne strani AMZS uporabljajo piškotke za posebne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S sprejetjem funkcionalnih piškotkov omogočite možnost deljenje vsebin na družabnih omrežjih, prikaz modula za ocenjevanje člankov in shranjevanje vsebin med priljubljene.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.